1 januari 2009

Jaha, nu är det 2009...undrar hur lång tid det kommer ta att lära mig skriva 2009. Förra året skrev jag 2007 långt in i 2008...

Kvällen blev jättelugn. Dagen tillbringade jag på övervåningen där jag la golv tillsammans med min man och svärfar. Svärmor fick vara barnvakt. För er som undrar så bor vi i ett nybyggt hus. Ett hus av den typen som kommer i 3 delar och sätts ihop som ett pussel. Det var nyckelfärdigt så det var bara för oss att flytta in. Vi valde dock oinredd övervåning, så det senaste året har vi pysslat där uppe. Det har inte gått fort, men nu börjar vi se slutet på det hela...Ska bli skönt att kunna flytta upp lite möbler och leksaker. Börjar nämligen bli lite trångt att trängas 2 vuxna, 1 katt, 1 barn och ca 1 000 000 leksaker på 3 r.o.k. Ägentligen är det 2 kök, med tanke på att kidset fick ett kök i julklapp..

Nå, tillbaka till kvällen. Svärmor fixade mat, sen åkte dom hem, Linnéa la sig och vi glodde på dummburken, tittade på raketer, pussades och la oss. Rena pensionärstillvaron. Ett avbrott blev det på kvällen, då tjejen kom på hur man tar av sig pyjamasbrallorna och blöjorna och sedan kissa i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0