1 juli 2009

Min sista kväll på en vecka!!!!!!!!! Ska fira det med att somna i Linnéas säng imorn kväll när jag nattar henne...Vi ska iallafall fira lite med att åka och bada när jag kommer hem från jobbet imorn. Ett litet kvällsdopp...ska bli skönt!

På fredag är jag ledig, så får vi väl se vad vi hittar på för bus....blir väl att åka och bada någonstans. Går ju inte att göra så mycket annat i den här värmen. Kolmården är uteslutet...inget roligt att gå och trängas när det är 30 grader plus. Sen ligger ju alla djuren halvdöda och sover...Fattar inte varför så många åker dit när det är fint väder! Bäst är väl att åka dit när det är grått, lite duggregn och inte så varmt. Då är det lite liv i djuren med.

Linnéa är ju för söt...hon har börjat säga "Vart är du?" och många gånger är det första hon roper på morgonen :"Mamma, pappa, var är du?" Inte är hon någon badkruka heller...älskar att springa i vattenspridaren...fast att vattnet är iskallt!

Nej, nu ska jag gå och däcka i sängen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0