8 juli 2009

Vaknade i morse och kände hur det knakade till i ryggen. Höll sedan på att inte komma upp ur sängen...men är man mamma och ensam hemma med en 2-åring är det bara att bita i det sura äpplet och kliva upp. Hade väl en nerv i kläm för världen snurrade runt och jag höll på att svimma om jag stod upp längre än några minuter. Men jag klarade av att byta bajsblöja och göra välling + värma vetekudden och proppa i mig några Alvedon. Sen gick jag och tjejen och lade oss i våran säng och tittade på Bolibompa några timmar. Hade jättedåligt samvete, men tjejen verkade ha mysigt ändå och jag njöt av värmekudden som hjalp en hel del.

Efter detta klev vi äntligen upp, åt lite frukost, tvättade kläder, åt lite till och sen åkte vi in til stan för att besöka gamla kompisar. Jättetrevligt! Synd bara att man inte hinne träffas oftare! Men man har ju fullt upp på varsitt håll. Men nu är vi ju snart klara med sommarens projekt, så vi har lite tid över!

När vi kom hem från stan upptäckte Linnéa att Albert var hemma, så vi gick dit o hälsade på lite kort. Sen slängde jag tjejen och en flaska välling ner i vagnen och gick en liten sväng. Passade sedan på att fixa middagen medan hon sov. När hon vaknade igen fick hon leka lite mera med Albert. Så hon borde somna tidigt i kväll...får vi hoppas. Men nu på sommaren har vi fuskat lite med läggtider...fast hon kliver ändå upp lika tidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0