18 juni 2009

Får hoppas d blir lite sol imorn...Jag ska jobba, men försöker klämma in en sillunch m familjen och kanske titta på när tjejen dansar runt stången. Vi får väl se hur det blir...På eftermiddagen ska vi grilla med grannarna, d blir nog trevligt.

Linnéa hade tydligen saknat mig på dagis idag. Fröknarna berättade att hon redan vid frukost sa :"Mamma kommer snart!" och detta hade hon tjatat om helt tills att jag verkligen kom och hämtade henne. Åkte lite tidigare från kontoret då det var så lugnt och jobbade hemifrån i stället. Så tjejen blev jätteglad när jag hämtade henne 2 timmar tidigare än vanligt...tror hon saknade mig pga bästisen var sjuk och hemma! Inte lätt att vara liten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0