20 juni 2009

Jaha, då var åter en helg snart över. I går firade vi midsommar med sillunch, dans och grillning på kvällen. Vi hade tur med vädret och Linnéa hade jättekul. Hon var helt slutkörd, så i morse vaknade hon inte förrän halv nio! Vilket medförde att jag försov mig med en kvart till jobbet (förlåt)...vaknade tio över åtta och kastade mig upp ur sängen för att dra igång datorn. Så jag satt med datorn i knäet och åt frukost...

Idag har jag städat lite på övervåningen, Linnéa och Albert busade lite och Johan har fixat lite. Vi är strax klara med golvet i klädkammaren, så nu har vi bara kvar att lista där inne + sätta smyg i fönstret i gästrummet + några kontakter. Sen är det KLART!! Underbart!! Har bara tagit några år...men äntligen ser man ljuset i tunneln.

Imorn ska vi köpa en gungställning, så är det oxå gjort. Vi har en liten lekplats med några gungor + en rutschkana 100 meter bort, men det är så fullt med myror där så jag kan inte med det där stället! Har myrfobi!! Så nu ska tjejen få gunger i trädgården. Vi har bestämt oss för en gungställning i träd med plats för 2 gungor (annat är ju värdelöst) och en stege + klätternät. Nätet kommer vi inte att sätta upp, men på nåt sätt ska vi sätta dit en stor rutschkana. Vi får se hur det blir. Ska lägga ut bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0