12 maj 2009

Vi har inte långt till dagis, så jag tänkte vara duktig och ta cykeln. Nu sitter jag här i soffan och flåser, har huvudvärk och pulsen går i 640. Är ju aktiv hela dagarna, så inte trodde jag att en liten cykeltur skulle ta kål på kondisen min...men det är bara att kämpa på. Några cykelturar till så kanske pulsen och mjölksyran rättar till sig. Linnéa hade ju fifflat lite med min sykel, så när vi kom halvvägs så upptäckte jag att bakbromsen inte fungerade...jättebra...eller inte. Som tur är så finns ju en broms till!!

Fick en gång frågan: Vad finns det mest av? Uppförsbackar eller nedförsbackar? Tror banne mig att det bara är uppförsbackar här i Husby!! Känns som så i kroppen...

KÄMPA PÅ! KÄMPA PÅ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0