25 maj 2009

Dagens största bus: Linnéa hade en hink med vatten och en pensel och höll på att "måla" lite utomhus. Jag satt i solstolen och njöt av solen, medan tjejen "målade" trappan till groventréen...sen märkte jag att det var tyst, lite för tyst. När jag skulle kolla läget hade hon öppnat dörren till tvättstugan och höll på att "måla" golvet där inne. Busunge. Sen var hon och lekte lite med Albert (grannpojke, 2 1/2 år), och de fyllde hans pool med alla hans leksaker + att dom drack vattnet som var i poolen...fräscht...eller inte.

I kväll var vi på grillfest på dagiset. Jättetrevligt. Svärmor och svärfar var med. Linnéa lekte och busade med sina dagiskompisar.

I går upplevde vi en sånn typisk, gullig, trött bebisgrej som man bara ser på Youtube mm. Vi satt o åt middag, tjejen hade inte sovit på fm och var jättetrött. För första gången somnade hon vid bordet...som tur var såg jag vad som höll på att hända, så Johan flyttade på hennes tallrik och *bums* åkte huvudet ner i bordskivan och tjejen sov....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0