31 maj 2009

I går åkte vi till Billbäcks, köpte perenner till rabatten på framsidan, några plantor med jättejordgubbar och en rosenbuske. Roligt med lite växter. Funderar på ett fruktträd till oxå...päron kanske? Vi vägrar kärnfrukt iallafall...

I går kväll åkte Johan och firade en kompis som fyllde år. Jag jobbade och min svägerska var på besök. Senare på kvällen spelade vi ett av dom konstigaste Wii-spelen jag har varit med om. Ray-någonting...konstiga kaniner iaf! Det var lite roligt.

Idag har det varit full fart. Jag har jobbat, vi har fikat med grannarna, åkte till Söderköping en sväng, grillade, Johan o Linnéa badade mm.

Det blir nog Kolmården (igen) imorn. Grannarna skulle kanske hänga på, det blir nog kul. Men även om det blir bara jag och tjejen har vi det skojigt värre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0