6 maj 2009

Vi bestämde oss för att åka till Kolmården idag, jag och Linnéa. Det småregnade, men det var inte så kallt. Knappt några människor alls i djurparken.....känndes helkonstigt att gå där och inte behöva trängas med en massa turister. Satt ensamma på en bänk under delfinshowen och stod inte i kö för att köpa käk.

Linnéa är numera rädd för tigrar...hon tål knappt att höra ordet tiger och hon får nästan panik om man säger "grrrrrrrrrrr". Det finns ju en sensor i Tigerworld som känner av när folk går förbi och vrålar som en tiger...tjejen blev så rädd så rädd. Sen dess har vi inte kunnat prata om tigrarna....Får nog jobba lite på den där rädslan.

Delfinshowen blev jag jättebesviken på. Var ju mest prat och inte så mycket delfinuppvisning...man kommer ju för att se delfinerna och inte lyssna på en massa prat? Så, Markoolio: Du borde ha gjort det där bättre!!!

Sitter och tittar på Roomservice. Linda Bengtzing skulle aldrig få designa och inreda vårat hus...Blev lite för mycket mönstertapet...

Tänk om jag kunde bli rik, då skulle jag jävlar mig fräscha upp våra rum...Eller kanske inte, några nya möbler hade väl räckt. En ny tapet i köket, kanske. Huset och tapeterna är ju bara 3 år gamla....och vi blev nyss nästan klara med övervåning nu i våras. Har bara klädkammaren kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0