7 maj 2009

I går bajsade Linnéa på pottan för första gången!! Jag är SÅÅÅ stolt över henne. Att hon sen råkade kissa lite på golvet när hon skulle titta på sin bajs räknas inte...Duktiga lilla tjejen min.

Har nyss varit på möte med en försäkringstant. Är mer förvirrad nu än när jag gick dit. Vet ju inte vad jag ska fråga, vet ju ingenting...Så när hon då säger: "Har du några frågor?" är jag så totalt förvirrad att allt är precis svart i min hjärna. Kom på att jag ville ju försöka pruta på våran bilförsäkring...Går det att pruta på försäkringar? Hmm, måste nog googla det!!

I kväll ska vi på utvecklingssamtal. Det ska faktiskt bli lite intressant...har 100 frågor att ställa "fröken". Tjejen har ju börjat visa tendenser att vilja slåss, så jag undrar om hon gör det på dagis med! Hoppas verkligen inte det. Hur får man barnen att sluta med dessa dumheter? Blir lite frustrerad...Hoppas att "fröken" kanske har några goda råd att komma med. Hon är jättebra, hon är Linnéas favorit-fröken. Nästan omöjligt att få med mig tjejen hem, om Harriet är kvar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0