Biverkningar på sprutan

Lilltjejen kom inte undan alla biverkningar...ingen feber, men hon är lite hengig och sen har det svullnat upp rejält runt sticket. En stor röd bula som gör ont. Stackar liten....

I morse vaknade hon halv sex...något som hon har gjort hela veckan, men då har det lixom inte gjort något iom att man ändå skulle upp o åka till jobbet. Men på en lördag? Då vill man ju åtminstone sova lite...Saknar det att få ha en sovmorgon. Rätt så illa när man vaknar innan åtta och tänker: "Vilken tur att jag fick sova riktigt länge idag..."

Nästa helg är det jobbhelg, och första helgen i advent. Vilket betyder att man måste stryka alla jävla julgardiner. Johan har lovat att hjälpa mig med strykningen...Helgen efter måste jag ha en köttbullehelg. Sen en storstädarhelg. Julklapphelg. Bläh. Med så mycket att göra känns det som en viss risk att det blir bebishelg innan jul med...men jag hoppas den stannar kvar över nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0