Oj, vad dyrt det blev...

Jaha, nu är jag nyvaccinerad så nu kan flensan bara komma och grymta...gjorde bara ont i 3 dagar, men d är d värt!

Idag åkte vi in till stan för att kolla på soffa. Det slutade med att vi köpte ny dammsugare och ett 240 liters akvarium....ingen soffa. Men vi kommer nog aldrig överens om vad vi ska ha för slags soffa, så det blir nog att skicka upp en av sofforna vi har här nere och köpa en recliner. Sen åker tv'en upp.

Har tänkt lite på det här med 30-årsdag...fyller ju år snart, men jag funderar på att skita i alltihop. Orkar inte ta tag i planerandet och min kropp protesterar på allting. Jag börjar få mer och mer problem med foglossningen...det räcker med att gå och stå någon timme och det känns som om att knivar sticks in i korsryggen! Så det att försöka hitta på något roligt att göra för mig och kompisar känns lite motigt just nu...Hade tänkt bowla och plankstek, men vi får se...De flesta kanske har fullt upp ändå inför julen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0