26 september 2009

Har varit en lång dag idag....först jobbade jag 2 timmar, sen åkte jag och grannen o shoppade loss på klädbytardagen. Därefter hem, åt lunch, umgicks lite med tjejen och mannen. Sen åkte jag tillbaka för att hjälpa till med att packa ner kläderna efter bytardagen. Gjorde några fynd så tjejen kommer att bli knallfin i vinter

Linnéa fick äntligen besök av faster Anna, farmor och farfar. Hon har tjatat om detta hela gårdagen och morgonen. "Min tatta Anna kommer snart?" har varit en standardfras ända sen jag berättade att Anna skulle komma hem.

Tjejen kommer med så roliga meningar ibland:

Härom dagen skulle vi åka iväg, hon satt och ritade lite."Nu ska vi åka, Linnéa, ta på dig skorna, " sa jag. "Nej, mamma, inte riktigt än," svarade hon.

En annan grej hon har börjat säga är: "Menän (nämen), vad händer nu?"

Man kan ju undra vart dom får en del grejer ifrån......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0