Bärsjal...bra eller bajs?

Har lagt bud på en bärsjal på Tradera...Har hört så mycket positivt om dessa och iom att jag får så ont i ryggen av BabyBjörn så tänkte jag testa! Orkar inte bråka med vagnen...grabben tycker inte om att somna i vagnen, så när vi är ute så får han sitta i BabyBjörnen tills han somnar och sen lägger jag ner honom i vagnen. Problemet är ju att man får så jävla ont i ryggen av bärselen...

Tänk att klockan snart är 8.30 och han sover fortfarande!! Han somande runt 20 igår, vaknade kl 1.15 och ville ha lite tutte. Sen vaknade han 3.30 och hade ont i magen en halvtimme. Somnade 4 och vaknade kl 6.15 och var hungrig...somnade och sover fortfarande. Hade jag säkert med gjort om det inte var en pigg tjej som vaknade 6.30....Håller på att testa det där "Somna utan gråt"-upplägget och det funkar bra! Testade det på tjejen också när hon var liten, men tålamodet tog slut så vi körde 5-minutersmetoden istället (hon var då ca 9 mnd), det tog 15 minuter ena kvällen och 10 andra kvällen och sen somnade hon utan att amma. Duktig tjej....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0