Det fungerar!!

Bärsjalen är jättebra. Grabben sov 2 timmar i sjalen idag och visst känndes det i ryggen, men inte alls lika ont som med BabyBjörn. Han blev vaccinerat idag och det gjorde ont i kropp och själ...han fick 2 sprutor och fick jätteont nu i kväll!! Men-men...det är smällar man får ta! Nu är han iallafall vaccinerat mot kikhosta och pneumokocker och fandens och hans moster...vad bra att de har börjat ge spruta mot halsfluss, öroninflammation och hjärnhinneinflammation...mycket bra, så det är värt besväret med en ledsen bebis.

Själv sitter jag och dricker te med honung och citron....äckligt!! Men jag har ont i halsen och världens rethosta...och iom att jag inte får ta ngn hostmedicin nu när jag ammar så får jag dricka äckelpäckeldricka. Blah...vill bara att vi alla kan bli friska någon gång! Deprimerande att konstant gå och lyssna på att en eller annan stackare i famlijen är sjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0