Ny bil:-)

Äntligen har vi fått ny bil. Det blev en blå VW Passat 2.0 FSI -07. Den är jättefin. Har bara gått 6000 mil och det bästa med bilen är ju automalådan.....Älskar min nya bil!!

I dag blev grabben 3 månader och vilken skillnad det är på barnen! Tjejen var vaken till halv elva-elva, medan grabben lägger sig runt halv åtta. Tjejen låg helst stilla på skötbordet, man kunde lugnt gå och tvätta händerna mm, medan grabben är spinnvild. Tjejen fick ont i magen bara jag tänkte på mat, men nu kan jag äta nästan vad jag vill. Han har redan börjat intressera sig för mat och tittar avundsjukt på oss när vi sitter och äter, men han får nog vänta någon månad till innan han får smaka.

Köpte 12" cykel till tjejen i tisdags, och bara för det så snöade det i går och idag...och tjejen är jätteledsen för hon vill ju ut och cykla! Får hoppas på fint väder snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0