Panik...

I går kväll ringde prästen för att boka in en tid för dopsamtal. Och då slog tanken mig...det är bara 2 veckor till dopet!!! Har hela tiden tänkt att det är länge tills att det är dags, men det är ju inte alls länge till! Måste börja planera vem som ska göra vad och vad som ska göras. Ska även boka en tid till frissan för tjejen och mig själv, men då måste jag försöka boka in svärmor till hjälpreda. Inte lätt att gå till frissan med en tuttig grabb och en tjej som säkert inte blir så lätt att klippa. Sen måste maten beställas och då ska jag komma ihåg att även beställa något laktosfritt. Bör også städa här hemma...men börjar komma i kapp med tvätten nu. Hoppas den jävla hostan ger med sig så att jag får lite energi tillbaka...behöver verkligen all energi jag kan få.

Så, nu är det bara att sätta i gång. Ska snabbt städa badrummet. Mata fiskarna. Roa barnen och sen åka till Söderköping och hälsa på svärmor och gå till bibban.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0