D-dagen närmar sig...

Har fått datumet för när grabben ska sövas ner...8:e september kl 7.30 ska vi vara på sjukhuset. Han får ammas sista gången kl 3.30 och efter 5.30 får han inte dricka någonting. Ser verkligen inte fram emot det. Hur får man en 7 mnd gammal bebis att förstå att han inte får mat fast han är hungrig? Ända positiva är att vi är först in på operation...

Usch, får ont i magen varje gång jag tänker på att dom ska söva ner min lilla gulleplutt. Är ju inte helt riskfritt att söva en sån liten en...Kommer att vara nervvrak!! Hoppas det går fort och att de inte hittar något. Allt jag har i tankarna är "Tänk om något går fel?" osv...men jag vet (hoppas iallafall) att läkarna vet vad de gör och att allt kommer nog att gå bra. Men det där lilla "men" hänger i luften...Kommer nog inte riktigt att vara mig själv de här veckorna innan operationen. Får försöka tänka på lite annat...som att hitta på bus med tjejen och att spekulera på vad man ska ha till middag i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0