Fredag...

...och biblioteksdag. Har ju blivit en liten tradition att åka till bibban på fredagar. Tjejen tycker ju det är jätteroligt att låna nya böcker...och det tycker ju jag med. Om jag bara hinner att hitta några böcker....

Tänkte kanske även ta mig råd att köpa en pizza till lunch åt mig och tjejen. Är så himla sugen...ägentligen är jag sugen på en kebabrulle, men det blir billigare med en pizza.

Måste även handla lite grejer tills imorn. Är ju bröllopsdag då...tänkte fira med lite lasagne, sallad, vitlöksbröd, cola, vaniljglass och varma hjortron. Blir väl bra? Inte riktigt som förra året när vi gick till Bacchus och åt världens mumsigaste plankstek och gick på bio...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0