I morn börjar min semester :-)

Då kommer mina föräldrar på besök och ska stanna ett par veckor. Ska bli jätteskönt att få lite avlastning från kidsen, iallafall från den minsta sorken. Han är ju inte längre beroende av tutten, så jag kan med gott hjärta lämna honom hemma och ta en sväng i skogen e.l. Han har verkligen sugit musten ur mig den här sommaren. Han är ju så himla aktiv...och mannen orkar inte med honom mer en korta stunder (har typ inget tålamod).

Har ju inga pengar, så jag får hitta på gratisförnöjelse. Kan kanske ta med stora tjejen ut på skogspromenad...få lite ensamtid med henne. Det har vi ju knappt haft...och jag saknar det! Så det ska bli en sann glädje att lämna ansvaret för grabben över på någon annan en stund...sen att hon kommer att bli chockad över hur j***’? jobbig han kan vara och att det tar en halvtimme att tvätta av honom och byta kläder. Bäst att inte säga något om det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0