Ut och njuta av regnet...

Ja, då var det bara att ta på sig och barnen regnställ och gå ut i regnet. Måste ju ha mjölk, potatis och lite andra småsaker...och när bakluckan på bilhelvetet inte är lagat än så får vi använda apostlarnas hästar...Men det finns inget dåligt väder...bara dåliga kläder!

Gårdagen var verkligen trist...hade huvudvärk pga vädret, var trött och dåsig. Tjejen fick åka till faster, farmor och farfar och hade jättetrevligt. Hon fick baka bullar (när jag berättade för henne att hon skulle få åka till farmor och baka bullar fick jag till svar :"Ja, men...hon lovade ju det") och lägga in gurka. Så jag hade bara grabben att ta hand om. Han var småtjurig och trött han med...men idag känns vädret inte lika grått och trist (fast det är det).

Väl, dags att bege sig ut på vandring då. Ska även förbi en kompis och fika lite...ska bli kul. Man lovar ju att höra av sig och ta en fika, men det finns ju nästan aldrig tid...men nu ska jag ta mig tid att höra av mig till kompisar! Men nu när vi bara har en fungerande bil så får det bli närliggande vänner som får fikabesök. När bilen är lagad ska vi belämra alla andra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0