Värsta trotsdagen...

Idag har tjejen varit trotsig från första början...allt har varit fel, hon har bara gjort tvärs emot vad vi har sagt, dumheter och elakheter. Vi har skällt, hon har blivit arg och ledsen och vi har blivit arga och ledsna...T ex har vi sagt åt henne att hon inte får leka inomhus med vatten. Vad har hon gjort? Jodå, tagit ett glas och spillt ner halva badrummet. I morse när hon klev upp frågade jag om hon hade kissat i sängen. Nej, svarade hon...upptäckte blöta trosor och en nerkissat säng. Hon har bråkat om nästan precis allting...Visst har hon varit trotsig länge, men idag har det varit extremt...

Var och firade min svägerskas födelsedag...jättetrevligt! Tjejen uppförde sig hyfsat! Hon var jättemysig direkt när vi kom fram...satt i mitt knä och gosade. Hade bara några trotsigheter för sig...

Grabben har börjat kämpa sig upp på fyra nu. Två gånger i dag upptäckte jag att han tryckte ner ansiktet i backen för att få upp knäna under kroppen...duktig kille. Det är ju bara det att han är lite för aktiv och otålig för att koncentrera sig på det han gör. Han kan ju sitta...bara han inte far omkring som en dåre...vilket han gör konstant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0