Lillprinsessan bus...

I morse när jag satt och ammade grabben kom tjejen in och sa: "Titta i min näsa, mamma..." Då hade busungem stoppat in ett litet dockskåps-glas i näsan....och det var inte lätt att få ut!! Hade hon stoppat in det åt andra hållet hade vi fått åka till vårdcentralen för att få ut det. Som tur var kunde jag få tag på det med en pincett...

Annnars har jag nyss avklarat min 3:e mjölkstockning på en månad. Den här gången blev jag riktig dålig...låg och skakde med feberfrossa i flera timmar. Alvedon hjälpte nada, så jag tog en ipren (japp, är nog världens sämste mamma, men d skiter jag i) och då släppte åtminstone frossan. Usch vad ont det gjorde....

Sen var vi på hörseltest med grabben, och han fick underkänt på båda öronen. Så vi måste tillbaka om ett par veckor. Det kunde bero på han ögoninflammation som aldrig släpper taget...hoppas bvc-tanten kan få en läkare att titta på hans ögon när vi är på bvc idag! Han har ju haft det i 4 veckor snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0