Mera snö..

Jaha...nu ska det visst komma mera snö. Roligt, men kanske inte att det ska bli oväder imorn. Ska ju till Söderköping och fira svärfar...och vägen är inte rolig att köra i snöstorm. Plus att vi måste åka två bilar...Har ju 2 barn nu, så vi har tyvärr inte plats med extrapassagerare...

Annars hoppas jag verkligen på att få sova i natt...har varit dåligt med det de senaste nätterna. I förrgår var jag ju uppe till nästan 1 och sen ville grabben ha mat lite då och då. Upp klockan 6......I natt vaknade tjejen vid 1 och hade mardröm. Så det var bara att hämta henne och hon fick ligga i våran säng. Blev lite trångt och varmt, för hon ville ligga tätt intill mig...och inte blev det så lätt att mata grabben heller. Så jag låg vaken nästan hela natten. Somnade till lite när Johan klev upp (vid 5) och vaknade igen vid halv sex av att tjejen studsade omkring i sängen. Bara att kliva upp...

Får försöka se om man kan köpa en bra natts sömn på Tradera....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0