Semester?

Väl, vi är på 2 veckors semester hos mina föräldrar. Men blir bara tröttare och tröttare...grabben har kommit i världens jobbigaste mammaperiod...Han är nöjd bara han får vara som en klisterlapp på mig. Han vaknar 5-6 gånger varje natt. Vägrar ligga i egen säng. Tur för honom att han är så söt...

Tjejen är däremot jätteduktig. Hon älskar att åka ATV...mina föräldrar har både en 6-hjuling och en 4-hjuling, så jag och mannen kan åka samtidigt. Tjejen tycker det är jättekul att åka med. "Åka motorcykel" tjatar hon mest hela tiden.

Det är himla skönt att komma hemifrån lite. Komma bort från den tryckande värmen och husarbetet. Få lite avlastning med barnen (fast det är inte så lätt med den minste som vägrar andra människor än mamma). Problemet är ju bara att man blir trött av att inget göra och gråvädret gör inte saken bättre (fast det är skönare än 30 + och stekande sol).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0