Billån beviljat

I går var vi en sväng på öppna förskolan, riktigt trevlig faktiskt. Tjejen var så slut när vi kom hem att hon gick direkt in på sitt rum och sov i 2 timmar...pojken sov i sin bilbarnstol och jag som tänkte slappa lite på soffan somnade med. Rena rama sovstugan...

I dag ringde jag banken, och fick beviljat ett lånelöfte...och jag har betalt av lånet på Toyotan. Så nu återstår att lägga ut bilen på Blocket och vi har även ett par lättmetallfälgar som vi ska lägga ut. Kommer att sakna fälgarna...de är ju assnygga! Och sen...blir det ny bil!! Om vi kommer överens om vad vi vill ha...Måste ju säga att jag har fallit pladask för 9-5'an....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0