Blir idiot...

I går natt vaknade tjejen och hade panik. Hon skrek att ormar bet henne i bena och hon hade 40 i feber...så det var bara att bära in henne i våran säng. Fick ligga och hålla henne i handen hela natten...lite besvärligt när man skulle försöka amma grabben. Så det blev inte mycket sömn...

Tjejen fick stanna hemma från dagis och hon var extremt mammig...hängde på mig hela tiden. Hon matvägrade hela dagen och var arg och grinig pga det. Blev arg och ledsen när jag var tvungen att ta hand om en illvrålande och hungrig bebis. På eftermiddagen kom faster och skulle sitta barnvakt medan jag och grabben skulle på återbesök för hörseltest. Han blev inte godkänd den här omgången heller...så nu skickade audionomen en remiss till Linköping. Typiskt...Hoppas bara att allt är bra! Han har ju varit småförkyld så det kunde bero på det.

Idag är tjejen dubbelt så klängig som igår...och grabben är dubbelt så gnällig. Vägrar ligga själv...och tjejen blir så arg/ledsen/gnällig när jag håller i honom. Har nedräkning tills att Johan kommer hem...känns som man blir idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0