Duktig tjej

I dag tog jag vagnen och ståbrädan och gick till dagis för att hämta tjejen. Visst är jag duktig? Nu har ju snön börjat försvinna från vägen, så det gick ganska bra att gå! Tog stora vagnen i stället för den lilla, och den är mycket lättare att gå med. Får inte alls lika ont i ryggen av att gå med den. Vore det inte för att jag använder mjukliften som tillhör lilla vagnen så hade jag sålt lilla vagnen. Kommer nog inte använda den mer...

Annars ringer folk från hela landet på Avensisen. Men de blir nog lite irriterade på mig iom att jag inte vill pruta på priset. Vi har inte bråttom med att bli av med bilen så jag skiter fullständigt i att pruta på priset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0