Så typiskt...

Tjejen har fortfarande feber...stackar liten. Var på bvc med grabben på läkarundersäkning, så hon kollade tjejen med. Tjejen var lite röd i ena örat, men inget allvarligt. Skönt, tänkte jag, hon var feberfri och pigg. Då kunde hon ju kanske gå till dagis imorn, så att jag kunde få vara med på babymassagen...Dom tankerna skulle jag aldrig ha tänkt. Nu har hon feber igen.......så jag får nog ringa dagis imorn och säga att tjejen stannar hemma och sen får jag ringa öppna förskolan och säga att jag inte kan vara med på massagen. Så tråkigt...kan sätta en tjuga på att tjejen säkert är frisk som en höna imorn, men jag vill ju inte skicka iväg henne till dagis innan hon har haft en feberfri dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0