Dom ska söva min bebis

Var på 4:e hörseltestet med grabben igår...han var INTE samarbetsvillig. Han var så arg, så arg...de satte dit elektroder, han slet bort elektroder. De satte dit öronproppar, han slet ut öronproppar. Han vann kampen...igen...Fick kommentarer om att det var en mycket bestämd, envis och temperamentsfull grabb jag har. Som om jag inte vet det...Men tjejerna på hörcentralen i Linköping är underbara. Så trevliga och tålmodiga. Men det hjälpte inte när lillgrabben hade bestämt sig för att han minsann inte ville ha de där grejorna i ansiktet och öronen...Så efter semesteren kommer de att söva honom. Ge min lilla ängel narkos. Får fullständig panik vid tanken på det. Så många tankar...tänk om nåt går fel med narkosen? Han är ju så liten. Vet att det måste göras...först och främst för hans egen skull, så att de kan upptäcka evt hörselskador så tidigt som möjligt. Fick tyvärr inte med mig så mycket av vad överläkaren sa pga en mycket bråkig liten grabb. Som tur var tog en av audionomtjejerna till slut med sig grabben ut så jag kunde höra vad läkaren sa. Kan ju tillägga att så snart de kom ut växlade grabben över till gulliga charmväxeln och charmerade tjejen i sänk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0