Fort dagen har gått..

I morse åkte vi in till ICA Maxi för att köpa trosor till tjejen. Äntligen har hon sagt att hon vill sluta använda blöjor och att hon är stor tjej nu. Så då fick vi köpa trosor så hon har. Hon är jätteduktig. I torsdags var hon utan blöja på dagis och höll sig torr hela dagen (hade en liten olycka när hon lekte med vatten här hemma på kvällen), och i dag har hon varit torr hela dagen. Duktig tjej.

Sen kom mina svärföräldrar på besök och lekte med barnen. Grabben stortrivs tillsammans med sin farfar och tycker det är jättekul att någon ger honom lite uppmärksamhet med. Annars blir det lätt att tjejen tar all uppmärksamhet.

Nästa vecka kommer min nya telefon. Har kommit fram till att dagens telefoner inte håller längre än 2 år. Tror det är ett medvetet trick från mobilföretagen. Man binder sig oftast upp för 2 år och när bindningstiden är över så går telefonerna sönder...Synd, för jag tycker verkligen om den telefonen jag har nu...Så får vi väl se hur jag tycker om den nya, som btw är en röd Sony Ericsson W995. Synd att den inte finns som rosa...tycker om rosa telefoner. Mest för att det stör så många andra  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0