Äntligen vinter

Äntligen är vintern här...snö, massor med härlig snö! Barnen tycker det är kul och det gör jag med...

I kväll var vi på avslutning på tjejens gympa. Hon var så duktig så duktig...fuskade precis hela tiden. Hoppade över de grejer som inte var så jättekul och gick på det som var roligt. Precis som det ska vara.

I morn tänkte jag försöka ta med kidsen och storhandla lite. Får väl ta en sväng till Maxi och tina av bilen samtidigt. Smidigt när man kan parkera i ett varmt parkeringsgarage och låta snön smälta av bilen medan man handlar! Smart Hans! Måste även köpa vinterkängor till tjejen...Så jag hoppas mina små vildingar sköter sig bra!

Lördag måste jag ta tag i bakningen...fixa lussekatter och bullar. Tror nog inte jag orkar baka något annat...Får väl se hur grabben sköter sig. Hans faster skulle sitta barnvakt för honom medan jag och tjejen bakar lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0