Dålig mamma....

Mitt lilla kaktroll (grabben) har nu kärat ner sig i pepparkakor. Gav honom en pepparkaka för att hålla honom vaken en halvtimme extra, sen kom jag på att vi hade apelsin hemma. Gav honom apelsin...som han slängde ner på golvet och sträckte sig sedan mot pepparkaksburken. Två och en halv pepparkaka blev det...men kunde han hålla sig vaken? Nope...Tur att han inte har några tänder än...

Tjejen var så trött så trött i morse...vi fick gå till dagis, då vi inte har vinterdäck på bilen, och hon gick med halvstängda ögon och sa "Mamma, jag är så jättetröööött i mina ögon..." Stackars gumman. Grabben väckte henne strax innan 6...men det är ju risken när man smyger in och lägger sig i mammas och pappas säng. Får hoppas hon kan vila lite på dagis...för idag är det gympa!

Själv har jag inte gjort stort idag...gick bort till farmor en sväng efter dagis för att hjälpa till med att packa ut, men de skulle på stan en sväng. Så jag gick hem och lekte lite med grabben...blev astrött av att inte göra något! Borde ju kanske ha städat lite här hemma...men städlusten ligger nog kvar på Bossgårdsvägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0