November...

Vart tog sommaren och hösten vägen? Kan inte riktigt tro att det redan är november!

I dag får mina svärföräldrar nycklarna till sitt nya hus. Ska bli roligt att få dem på gångavstånd...Tänkte ställa upp som lite målarhjälp nu innan de flyttar in. Kan ju hjälpa till lite medan grabben sover och tjejen är på dagis!

Var på Babyproffsen i går och kärade ner mig i en syskonvagn. Den var så otroligt lätt och behändig. Mer lättkörd än tjejens sittvagn!! Märkte knappt att man höll i vagnen så lätt var den...måste bara vinna massa pengar på lotto!! Den kostade 8000:-!!! Det var en Emmaljunga tror jag...med vändbart handtag och grejer. Riktig snajsig..

Tänkte kanske ta med tjejen till en läkare om hon inte blir bättre i benen. Hon säger hela tiden att hon har ont i bena och därför har jag varit tvungen att ta bilen till dagis mm. Men nu har jag bara golfen hemma och den funkar inte att hämta/lämna henne med. Hon får knappt plats med bena i baksätet och det är svårt för henne att klättra in. Min rygg protesterar hejvillt när jag försöker böka mig in för att hjälpa henne. Får väl kanske tänka på att byta in golfen mot en bil med 4 dörrar...men vi får väl inte mer än 20-25 000 för goffen och vad för 4 dörrarsbil får man för de pengarna? Alltid är det nåt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0