För lite tid...

Oj, vad tiden går fort...hinner inte riktigt med!! Förra veckan var vi bla på Busfabriken. Det tyckte grabben var skitkul. Han busade på och hade verkligen en "No fear"-inställning till grejerna och det känndes rätt skönt att bara låta honon hålla på. Är ju lite svårt att hitta något att slå sig på där inne...allt är ju madrasserat. Det var barnens faster som följde med oss, och det var bra...ensam med barnen hade inte fungerat! Tjejen var också rätt tuff och vi testade några rutschkanor och klättrade en hel del...Så efter 3 timmar på busfabriken var vi helt slut!

Helgen gick åt att städa lite mer ute, besöka kompisar och den tog slut alltför fort. Problemet är att nästa helg nog kommer att ryka åt ännu snabbare...då är det fotografering, kalas och ommöblering som står på schemat.

Grabben har börjat gå längs med möblerna...börjar bli riktigt stor kille nu. Ramlar självklart och slår sig ungefär en gång i timmen, men det får han väl tåla...

Måste försöka hinna med att städa inomhus den här veckan, hann ju aldrig det i helgen och nästa helg känns ju körd. Fredag får jag och kidsen åka till Lekhuset en sväng och köpa 4-årspresent till tjejens kompis. Det får bli Hello Kitty, pärlor eller glitterfärger....eller hårspännen. Hehe....inte så svårt att hitta grejer till en väldigt tjejig liten flicka. 

Nej, om man ska skita i att städa just nu och vila lite i stället. Barnen höll varandra vakna i natt...båda hostar och snorar och det blev inte mycket sömn på mig inatt. Det fungerade inte att tjejen sov i våran säng i natt...de väckte varandra pga hosta, så i stället fick jag springa mellan rummen i natt. Vid 5-tiden hade äntligen tjejen somnat ordentligt i sin säng, och grabben i sin och jag kunde krypa ner i min egen loppkassa efter ett tröttsamt 4-timmarspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0