Hur gott kan toapapper vara?

Grabben har kärat ner sig i toapapper. Han blir skogstokig när han upptäcker en rulle och har lärt sig vart de finns...så nu är det noga med att stänga badrumsdörren. Han har fått en rulle som han kan roa sig med...han kan sitta hur länge som helst och dra ut papper, äta lite på det och vifta hejvillt med det. Jättekul.

Han har börjat släppa taget när han ställer sig upp och klarar faktiskt stå upp i flera sekunder innan han dunsar ner på stjärten.

Fick prova Pampers active Fit här om dagen. När tjejen var mindre testade jag de blöjorna på henne en gång...och var absolut inte nöjd. Kisset rann ut på sidan och hon blev sår i stjärten av den. Nu skulle visst blöjan vara lite ändrat, men jag vet inte...grabben verkar också bli sår av den och den blir fuktig rakt igenom när han kissar. Anväder Pampers till vanligt, fast den andra sorten...och den är hur bra som helst. Baby dry heter den väl. Den är jag strålande nöjd med.

Tjejen är inne i en rolig period...varför då-perioden...får skavsår på hjärnan av alla dessa varför.Och så har hon börjat med "Inte nu" och "Sen". "Jag ska...men inte nu". Nu förstår man varför ens egna föräldrar var tvungna att tjata...förlåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0