Nu går det undan...

I går när jag hade lagt grabben i spjälsängen och väntade på att han skulle somna hörde jag som vanligt hans pluddrande och jollrande. Små sparkar och klappar...sen blev det tyst. Tänkte en sekund att nu har han redan somnat...sen hörde jag: "Blabladadaheeeeeeeeeeeeeee". Översatt tror jag det betyder "Titta vad jag kan!"...för när jag tittade till honom hade han rest sig i sängen... Så i dag fick jag sänka botten i spjälsängen.

I dag reste han sig upp i lekhagen (så den botten har också sänkts) och han satte sig upp själv. Duktig pojke. Kryper rätt duktigt med. Klättrar på det mesta. Full fart...

I dag följde vi (jag, grabben och tjejen) med faster och farfar på invigningen av en lekpark i stan. Tjejen tyckte det var jättekul! Så hon ville tillbaka efter lunch. Jag och grabben åkte hem, medan tjejen och faster och tillbaks till lekparken.

I morn blir det medeltidsdag i Söderköping. Blir nog jättetrevligt..om det inte regner. Får hålla tummarna för lite sol och värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0