Ojojoj...

...kom plötsligt på att jag har en byrå att hämta på Jysk. Hade beställt en för några veckor sen, förra veckan kom det ett sms om att den hade kommit in och jag har inte hunnit hämta den än. Hoppas de inte har sålt den till någon annan. Får hämta den imorn. Har även lovat tjejen tjejen att vi ska bort på öppna förskolan imorn. Mycket att göra...Först dit bort och sen till Söderköping. Har även en bok som måste lämnas in...

Grabben är jätteduktig på att komma sig fram nu. I dag la jag honom uppe i allrummet och gick in i klädkammaren för att sortera lite kläder. Tog bara någon minut så var han inne hos mig och slet i lådorna...Blev inte mycket gjort. Kanske ska fixa det nu när han sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0