Snor, snor, snor...

Grabben är jättesnorig och hade svårt för att sova i natt. Han bara åkte runt, runt i sin säng. Ville tutta hela tiden och sov bara några timmar i sträck. Jag är helt slut. Försökte ha honom i våran säng, men då fick han ju bara mer plats att åka runt på.Värst var det efter kl 3...och klockan 6 kom tjejen in och sa att nu var det morgon...precis när jag hade fått grabben att somna...Men nu har jag sagt åt henne att när hon vaknar på morgonen får hon gärna komma in och lägga sig, men hon får vara tyst. Annars får hon stanna kvar i sitt rum...

Annars har jag testat en produkt som heter Drikki. Den är skitbra. Det tog lite tid för grabben att lära sig tycka om den, men nu funkar det jättebra. Det är en slags välling som man kan dricka varm eller kall. Perfekt att ha i skötväskan när man är ute på tur. Enkelt och bekvämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0