Dessa barn...

I natt sov grabben hela natten!! Från 20-06...otroligt. Men vad hjælpte det mig? Vaknade runt 3 av att mjölken rann till och tuttarna blev hårda som betongblock. Och alla som ammar eller har ammat vet hur jävla ont det kan göra...så jag fick inte sova särskilt mycket. När han vaknade vid 6 så fick jag ju lätta lite på trycket och han somnade faktiskt om igen...för att vakna en halvtimme senare och kräkas ner sängen sin. Men då gick jag bara ner och bytte kläder på grabben och sen tog mannen hand om barnen medan jag gick och sussade...

Tjejen ska på kalas idag och kan nästan inte vänta på att få åka. Hon är så otålig att hälften hade räckt...Vi köpte presenter i går, både till kompisen och till grabben. Tänk, han fyller 1 år nästa helg. Otroligt vad tiden går. När man gick och tittade på leksaker så kände jag att det ska bli så kul att köpa grejer åt honom bara han blir lite större. Det fins så många roliga saker för grabbar. Men just nu känns det inte så smart att köpa hammare och verktyg...iallafall inte miniatyrer av riktigt verktyg. Han skulle bara slå sönder allt han kom över...Bordet i vardagsrummet ser värre ut än någonsinn, hack och repor efter hans framfärd.

Tittade efter elektroniska trummor, men det var mycket dålig urval av instrument på Lekhuset. Tråkigt. För det skulle han tycka om. Han fick en trumma i julklapp, men den har han trampat sönder (han vill nämligen klättra på precis allting).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0