Hur mycket bus kan man hitta på?

Nu är grabben inne i en "bra" period. Om man ser bort från förrgår natt...då skrek han och var hysterisk ledsen. Testade i går att plocka bort fullkornsvällingen, och även om han vaknade varje timma i natt med så var han inte lika ledsen. Så jag tror att efter allt magtrubbel får vi skippa fullkornsprodukter ett tag.

I går var grabben überbusig igen...I loppet av en halvtimme välte han två glas vatten och var mycket nära att romstera i syrrans bajspotta (som jag var tvungen att ställa ifrån mig när han välte en pyts med vatten på badrummet). Sen klättrade han ett otal gånger upp på tjejens stol och var även uppe på hennes kök vid ett tillfälle. Så jag har fullt upp på dagarna...

Tjejen har så många funderingar över det här med livet och döden. Vi vågar knappt titta på bilder av oss innan hon föddes, för när hon får veta att hon inte hade kommit till världen än så får vi 100 frågor om var hon fanns då. Och ännu mer komplicerad blir det om hon ser bilder från tiden innan jag och mannen träffades....Var fanns mamma/pappa då? Var ni döda? Varför? Hur? Får väl investera i någon barnbok om livet och döden...är ju så svårt att förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0