Lillprins bus...

Grabben är verkligen mer vild än tam...och hans syster är inte sämre. I går gick de in på hennes rum, stängde dörren och det blev tyst. Lite för tyst. Så när jag skulle kolla läget hittade jag grabben på hennes bord og hon hade tagit bort alla stolar. Skitungar. Fast ibland är de världens gulligaste. När han klättrar upp på hennes Bobbycar så skjutsar hon runt på honom. Fast han vill ju inte gärna sitta på bilen...han vill gärna stå...och hoppa. Han kan knappt gå, men är en djävul på att hoppa. Han brukar även klättra upp på sig lära-gå-vagn och stå där och hoppa. Eller upp på sitt Fisher Price-garage.

I dag är tjejen tillbaka på dagis och allt är lugn och ro. Förutom min lilla. klättrande virvelvind. Just nu möblerar han om på tjejens rum, men bara man får några minuter för sig själv är det lugnt. Sen får jag väl städa lite innan vi kilar bort och hämtar lilla gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0