Världens elakaste mamma...

I går kväll drog jag i gång med världens hämskaste sömnmetod...5 minutersmetoden. Eller jag körde väl mera 3-4 minutersmetoden...Vi har testat allt på grabben, så det är bara den metoden som återstår. På tjejen funkade det asbra. Tog bara 2 kvällar, sen somnade hon utan problem. Då får vi väl se hur det går med grabben. Fick lite dålig samvete till en början...Han fick tutte och sen la jag ner honom. Han låg nöjd ca 20 sekunder och ställde sig sen upp och ville ha mera mys och tutte. Det var då jag bestämde mig för att nu fan kör vi. Så jag gick ut...och han bölade i 4 minuter innan jag gick in igen, kramade om honom, sa gonatt och la ner honom igen. Han upp som en sprättbåde och började böla igen...efter 4 minuter gick jag in igen. Då hade han bajsat...så det var bara att börja om från början igen. Väl, efter 4-5 omgångar somnade han faktiskt!! Sen får vi ta tag i nattvaket när han har lärt sig somna på kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0