Fortfarande inget internet

Plus till Tele2 för att de hörde av sig ang mitt kritiska inlägg om mitt värdelösa bredband...som ännu inte fungerar. Börjar snart vänja mig vid trögt mobilt bredband...

Har haft besök av mina föräldrar, min bror och hans flickvän. De stannade 5 dagar och det var mycket trevligt. I går fick vi äkta thaimat (flickvännen är från Thailand) och det var HUR gott som helst. Namnam.

I helgen fixade vi halva skogsområdet, får väl hyra in ett firma att ta sista halvan. Blir nog bra när det blir ferdigt. I måndags vände vi näsan mot Kolmården och hade kul med djuren. Tjejen kramade Bamse och vi såg delfinshowen. Fast showen har inte ändrat sig mycket sen vi såg den för 2 år sen...Klappade som getter, grabben jagade grisar och vi hade tur med vädret.

I går jagade vi en Thai livs affär. Två jag trodde fanns kvar hade lagt ner och den jag trodde hade hade lagt ner (och som vi gick till sist) fanns kvar. Så vi fick äkta thaimat med thaiingredienser gjort av en äkta thaitjej. Kan inte glömma hur gott det var. Tack till Aumphai för god mat!!

Vi har blivit promenadkompisar med en hund vid namn Stumpan. Tjejen och grabben har redan blivit goda kompisar med lilla Stumpan...eller lilla och lilla...hon är en lejonberger. Så god och snäll. Ska ut och gå med henne ett par gånger i veckan. Perfekt för min hundtokiga dotter när vi inte har tid eller råda med en egen hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0