Jag ska bli en rik pensionär

Har ju pensionsparat sen jag flyttade till Sverige. När jag öppnade bankkonto så fick jag direkt ett pensionskonto. Sen får man ju pension genom arbetet (oftast). Nu har jag lämnat över pengatänket till ett såkallad investbolag, iallafall när det gäller tjänstepensionen. Det är ju länge tills det är dags att gå i pension så jag valde ett paket där man har lagom risk. Inte låg, inte hög, lagom...Så får vi väl se om det ger någon avkastning. Independent heter bolaget som ska sköta mina pengar och tro't eller ej...jag får tjänsten gratis. Genom min roll som Buzzadorare. Bra eller hur? Så nu ska jag luta mig bakåt, pilla lite i naveln och vänta på att pengarna rullar in och sen ska jag bli en rik pensionär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0