Kackel i grönsakslandet

Nåja, har inga hönor utan upptäckte en snigel i mitt salladsland. Vilken fräcking. Äta av min sallad. Tänka sig. Men den fick sig en flygtur. Så får vi hoppas att den kan hålla sig borta.

Undrar verkligen vad man ska hitta på imorn. Hoppas på fint väder...då kan jag ju kanske klippa gräsmattan. Kanske. Det beror ju lite på hur grabben beter sig. Det är framsidan som är i akut behov av en liten klipp, men där kan jag ju inte klippa när grabben springer omkring. Får väl vänta med det tills mannen kommer hem eller ta det på tisdag. Sista veckan för barnen på dagis innan de tar sommarlov. Shit. Får väl försöka njuta av dissa sista dagarna av "frihet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0