Nu har jag varit duktig

Nu har vi stört oss på leksaker i vardagsrummet i över ett år. Nu tog jag tag i problemet. I och med att grabben har sitt rum på övervåningen och sällan får vara inne på tjejens rum så har ju en hel del leksaker hamnat i vardagsrummet. Han måste ju oxå få ha leksaker någonstans på nedervåningen. Nu har jag burit upp skrivbordet från gästrummet/kontoret samt alla pärmar. Alla leksaker in på gästrummet och vips så blev det ett lekrum. Grabben är stormförtust. Så visst ha jag fått gjort lite medan mannen jobbar. Fast min rygg säger att jag nog borde ha slappat i stället. Men jag tog tillfället medan tjejen var hos kompisarna och grabben sov (i över 3 timmar) och fick ordning på vardagsrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0