Tjejen har fått bekymmer

Kom plötsligt på att tjejen har fått bekymmer. Jag sa åt henne att nu var det sista veckan på dagis och sen är det sommarlov. "Sommarlov", svarade hon, "får jag komma på TV?" Sommarlov heter ju vårt favoritprogram som går på Barnkanalen och hon (och vi) älskar att titta på det. Sen fick jag förklara att sommarlov är när man inte behöver gå till dagis, till skolan och till jobbet. Man kanske packar en väska och åker iväg någonstans, eller bara slappar i trädgården och badar. Då skulle hon direkt börja packa en väska...Så nu har jag lovat henne att hon ska få åka på semester till faster och sen till farmor och farfar. Haha...har inte pratat med dem om det än (diskussionen dök upp i morse), men de läser säkert detta och vet ju hurdan hon är. Så, faster och farmor, någon gång under sommarlovet dyker det säkert upp en liten tjej med resväska och ska semestra hos er.  

Kommentarer
Postat av: Faster

Hon är så välkommen!! =) Vill och vågar hon, så får hon självklart sova över..

2011-06-29 @ 10:36:02
Postat av: Farmor

Hon är lika välkommen hit, och får naturligtvis sova även här om hon vill.Vi har ju ett skönt källarrum!! Kanske fler är intresserade?!! Men det kostar!!!!!

2011-06-29 @ 13:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0