Ut och bränna lite fläsk

Har lämnat barnen på dagis, försökt få tag på en skiva som tydligen inte släppts än (nya med Lillasyster) och plockat lite inomhus. När jag lämnade kidsen på dagis så sa de att det redan var över 50 grader i solen...shit...Så varmt, så tidigt...Jaja, tänker iallafall försöka njuta lite av värmen när det väl har kommit. Sitta och läsa Kastrullresan och bara slappa. Man orkar inte mycket mer om det är så varmt ute.

I går va jag förrästen jätteduktig. Oljade verandan på framsidan!! Juhu. Nu är det bara altanen på baksidan kvar. Men då tror jag nog att man får boka in barnvakt och skicka iväg barnen. För annars blir det nog lite kladd och kaos. Tjejen skulle nog fatta att man inte får gå på altanen (frågan är ju om hon skulle bry sig, lever ju i en trotsvärld), men grabben...hela han skulle ju bli oljig. Han är ju redan en riktig lintott, behöver nog inte linolja i tillägg...Tror inte det är så nyttigt!

I kväll blir det nog bada igen. Tjejen är jättesugen på ett dopp. Fast det var ju lite jalvjobbigt att hålla reda på grabben som absolut inte är någon badkruka. En sak är säkert, man kan inte åka ensam och bada med barnen!!


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 04:58:18
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0