Världens mest distréa mamma

Det måste nog vara mig, det. Mannen glömde sin plånbok hemma idag och jag åkte ut för att lämna den till honom. Barnens snälla farmor passade barnen så de skulle slippa att bara sitta och gnälla i bilen. Så jag fick lite tänketid...och det var då jag kom på det. I februari var grabben hos Fotofabriken för att fotografera sig. Vi fick hem en skiva med bilder som vi kunde titta på och sen bestämma oss för vilka bilder vi ville ha. Jag hade helt och hållet glömt bort skivan. Tills idag. Men nu har vi iallafall tittat på den och smått bestämt oss för vilka kort vi ska välga. Sen får vi se hur vi gör, om vi ska ge bort bilder i presenter...Har för mig att de stora bilderna kostade över 900 spänn att framkalla och de "små" kostade 400. Dyrt satan. Det ingick visst en liten förstoring och 12 bilder i en fotobok. Ska ringa imorn och boka en tid för genomgång av bilderna. Om jag inte glömmer bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0